آرشیو بهمن ماه 1401

بزرگترین تولید کننده انواع سلفون و نایلون و نایلکس در ایران

عمده فروشی سفره

۶ بازديد
هیچ چیز به اندازه سفره های یکبار مصرف برای خانواده های پرجمعیت و عاشق مهمانی، مناسب نمی باشد. سفره های یکبار مصرف یک وسیله پرکاربرد در میان لوازم آشپزخانه و لوازم پذیرایی است. اگر دارای خانواده ای پرجمعیت هستید و یا حتی یک رستوران یا شرکت دارید، خرید سفره یکبار مصرف از مراکز عمده فروشی سفره یکبار مصرف بهترین انتخاب برای شما می باشد. چرا؟ در ادامه به این سوال، پاسخ داده خواهیم داد.
چند سالی است که سفره های یکبار مصرف جایگزین سفره های پلاستیکی قدیمی شده اند. تا حدی که امروزه دیگر کمتر کسی را می بینید که از سفره های پلاستیکی قابل شستشو برای پذیرایی و مصرف روزانه اش استفاده کند. سنگینی بعد از خوردن غذا همیشه یک معضل برای پاک کردن سفره ها بعد از هر وعده غذایی بوده است.
بخصوص اگر تعداد افراد زیاد بوده و مجبور به پهن کردن یک سفره بلند بالا می شدید. با تولید و عرضه سفره های یکبار مصرف و راحتی در استفاده از آنها، به سرعت در بین اقشار مختلف محبوبیت پیدا کردند. به همین جهت امروزه شاهد این هستیم که عموما افراد به دنبال تهیه سفره یکبار مصرف عمده هستند.


عمده فروشی سفره یکبار مصرف

فروش عمده انواع سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف محصولی است که به حالت رولی با متراژهای مختلف  10 ، 20، 30 ،  50 ، 100 ،  120 و 140 متر به صورت تک یا عمده در کارتن با تعداد 14، 16 ، 18، 20 عددی موجود می باشد. البته تعداد هر سفره با توجه به برند آن در هر کدام از کارتن ها متفاوت است. سفره هایی که دارای جنس ضخیم تری هستند با متراژ های بالاتری نیز می باشند. عرض سفره ها نیز با هم دیگر متفاوت است. سفره های نازک تر دارای عرض کمتر و سفره های ضخیم تر دارای عرض بیشتر هستند. شرکت هالند پلاست بر اساس سلیقه و همچنین موارد مصرف رستوران ها، سازمان ها و شرکت های دولتی بزرگ یا کوچک و سایر افراد انواع سفره یکبار مصرف اعم از سفره یکبار مصرف کیلویی، سفره یکبار مصرف مجلسی، سفره یکبار مصرف طلاکوب، سفره یکبار مصرف بی رنگ و... را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و همچنین با ارائه فاکتور رسمی به صورت تک یا عمده فروشی به دست خریداران سفره یکبار مصرف می رساند. 


فروش عمده انواع سفره یکبار مصرف

نکات مورد توجه هنگام خرید سفره یکبار مصرف عمده

اگر می خواهید از خرید خود اطمینان حاصل نمایید، به نکات زیر توجه کنید :

  1. به ابعاد توجه کنید. این سفره ها در ابعاد مختلف تولید می شوند. براساس نیاز خود، مناسب ترین ابعاد و اندازه را انتخاب نمایید.
  2. زیبایی ظاهر را در نظر بگیرید. از سفره یکبار مصرف معمولا برای پذیرایی از مهمانان استفاده می شود. به همین دلیل با خرید زیباترین طرح و رنگ ها، می توانید سلیقه خاص خود را به آنها نشان دهید.
  3. توجه به قیمت را نادیده نگیرید. یکی از دلایل مهم محبوبیت این محصول در میان کاربران، قیمت مناسب و ارزان آن می باشد. عواملی مانند جنس، ابعاد، طرح، کیفیت و …از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت سفره یکبار مصرف عمده تاثیر می گذارند.
  4. از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل نمایید. وجود علامت استاندارد بر روی سفره یکبار مصرف، نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد.
  5. جنس، رنگ و طرح سفره ها را مورد توجه قرار دهید. این سفره های یکبار مصرف قرار است که جزئی از دکوراسیون خانه شما باشند، پس بهترین طرح و رنگ ها را انتخاب کنید. با خرید محصول با کیفیت و مقاوم می توانید از پارگی سفره و همچنین نشت آب و مایعات دیگر جلوگیری کنید.

 
فروش عمده طاقه سفره یکبار مصرف

عمده فروشی سفره یکبار مصرف

شرکت هالند پلاست یکی از کارخانه های تولیدی سفره های یکبار مصرف می باشد که سالهاست در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. هالند پلاست قادر به تولید و فروش انواع سفره یکبار مصرف به روش های مختلف مانند فروش عمده طاقه سفره یکبار مصرف و یا فروش سفره یکبار مصرف به صورت بسته بندی شده و فروش به صورت تکی نیز می باشد. 
یکی از روش های فروش سفره یکبار مصرف در هالند پلاست به صورت آنلاین و غیر حضوری است. شما می توانید سفارش خود را با هر مقدار، سایز و رنگی با کارشناسان هالند پلاست در ارتباط بگذارید تا فرآیند ثبت سفارش تولید یا خرید آن انجام شود. در هالند پلاست شما علاوه بر این که امکان خرید آنلاین سفره یکبار مصرف را دارید، همچنین می توانید در صورت امکان به مراکز فروش سفره یکبار مصرف هالند پلاست که واقع در شهر های مشهد و تهران می باشد، برای خرید سفره یکبار مصرف کیلویی و انواع سفره ها به صورت حضوری مراجعه نمایید. هالند پلاست با برخورداری از ویژگی تحویل و ارسال فوری بار به سراسر نقاط کشور، امکان فروش طاقه سفره یکبار مصرف در اصفهان، شیراز، قم، همدان، یزد، تبریز، اهواز، کرمانشاه، بوشهر، ارومیه، کرج و... را نیز در کمترین زمان ممکن دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده شماره های تماس روی این لینک کلیک نمایید.





پیوند ها
b2n
adr3